Chillin'

Dagens planer var att handla på förmiddagen och sedan träna på eftermiddagen och sen grejja lite.
 
Vi åt inte frukost förrän halv tolv, fastnade framför skidskytte/längdskidor och kom inte iväg förrän halv tre och vi skulle BARA till Biltema, Jula och Willys, var borta 3 timmar..
Jaja, det är ju söndag och då FÅR man ta det lugnt :)
 
Igår kom mamma och pappa ner över dagen och hälsade på, samtidigt som de tog med resten av mina julklappar + lite annat smått jag inte fick med mig på tåget ner efter jul :) Som tack bjöd jag dem på trerätters!
 
Förresten, någon som vet vad man kan "späda" ut kvarg med? Den enda laktosfria som finns att köpa där jag handlar är jättetjock till konsistensen.
 
 

Kommentarer
Malin

Fun light :) och lite vatten kan man säkert ha i för att få den lite lösare!

2013-01-21 @ 08:08:20
URL: http://malinwahlbom.blogg.se

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0