Fight!

Jag har nu bestämt mig för att vara med i fitnessfighten, fast jag ska köra på egen hand utifrån boken jag har köpt. 1:a februari är det dags och jag ska köra hela månaden efter ett nytt kostschema, där man ska äta minst 5 gånger/dag och träna 60 minuter varje dag. Det som jag tycker ska bli skönast är att man inte ska dricka alkohol på hela månaden. Jag känner efter igår att min mage skulle nog må riktigt bra av att jag inte dricker alkohol. Det kan räcka med EN drink så får jag jätteont i magen, både på kvällen men även morgonen efter.. Jag har nästan tröttnat på allt i alkoholväg också. Det enda som är gott nu är riesling vitt vin eller vissa röda viner. Men blir kanske så per automatik om man ändå mår dåligt av det.
 

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0