22/12

Idag hade jag tänkt att jag skulle göra lite nytta:
- Lägga ansiktsmask
- Fota!!
- Stan, hjälpa pappa att köpa sista presenten till mamma, som fyller på annandagen


Annars är julgodiset klart, julgranen klädd och alla julklappar klara. Nu saknas bara snön, 15 minusgrader och kalle anka :)

Vore väldigt mysigt om man kunde åka uppåt i landet nästa jul, så man får en riktig vinter.
Har också tänkt att det vore kul att åka till en bra backe, typ sälen, och lära mig åka skidor. Haha, men det får vi se hur det blir med det.

Nytta var det!

Kommentarer
Malin

Ingen snö, ingen julkänsla :(

min kompis är uppe i sälen nu. Dom har typ tonvis med snö där! Tycker dom kan dela med sig till oss stackare som blir utan i år :P

2008-12-22 @ 11:26:31
URL: http://maaliiiinh.blogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0