Blood



Idag känner jag att jag har fått ganska mycket gjort.
Var på Lindex till tre och när jag kom hem så körde jag ner på stan med mamma, till blodbussen.
Fick fylla i lite papper och ta prover eftersom det var första gången. Efter det tog jag nya passfoton eftersom mitt ID- kort gick ut igår =/ Det sista vi gjorde var att beställa tid för baluppsättning, så nu är allt fixat. Nästan allt iallfall. Ni som känner mig vet vad jag har kvar - en kavaljer. Vet vem jag skulle kunna fråga, men vågar inte :S

Anyway, nu är mamma och pappa på julkonsert i västerås och Issa och Jocke är på stan så jag är själv. Hade tänkt underhålla mig själv genom OC eller The Sims, blir nog det förstnämnda.
'Ska bara redigera lite bilder ' tänkte jag, men oj vad roliga dom var då! Var tydligen bara egobilder och ingen av dom såg spec bra ut. Kanske för att jag tar i min lilla, skitiga spegel.
Vill ha min stora garderob nu :)
Eller en fjärr så det går enklare att ta egobilder om kameran är på stativ.

Nog snackat för mig nu!

Kommentarer
mattias

tack tack :D

för din upplysnings skull så fick jag inte göra lumpen, precis som jag ville :P hehe



hur går det för dig o din körning föresten?

krams

2008-12-09 @ 21:12:07
mattias

:D

hehe det låter ju bra :D ska du försöka fixa det till jul lr?

krams

2008-12-10 @ 14:52:17
mattias

jo det kommer jag ihåg :P

hehe jaa det är ju sant, inte långt kvar nu,

så det är ju en risk att det blir lite tight :P



2008-12-11 @ 00:23:36
URL: http://detfinnsbattre.blogspot.com/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0