juldagen

Sitter här och är proppmätt efter dagens och gårdagens mat i mängder. Eller idag har jag bara ätit god kyckling, potatis, gräddsås och sockerärtor, som alltid på juldagen. Fast vi brukar ha kalkon, men det skulle bli för mycket kött för 3 personer.

Annars så är jag nöjd med det jag fick igår och tror att det jag gav bort också blev bra. Dock har jag en julklapp kvar, som ska hämtas från expert nästa vecka. Tror jag vet vad det är, men man ska ju inte vara för säker.
Efter firande hela dagen igår, så åkte jag och mamma ner på julmidnattsmässa i kyrkan. Musiken var fin, men lite mycket snack. Men det var ju egentligen mest en gudstjänst, sa mamma när vi satt i kyrkan, tack för det! Haha.

Nu ska jag kila ner och titta på film med de andra.

puss!


Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0