Julshopping med Erika

Imorgon (lr idag, lördag kan man ju också säga), så ska jag och Erika till västerås för att köpa julklappar.
Jag hade tänkt att göra allt på en dag, eftersom jag inte har köpt en enda än.
Ska iaf bli kul att få umgås lite med henne också, eftersom vi har inte setts så mycket nu när jag är på praktik. Har alltid kul med dig! :)

På kvällen blir det kalas för min farbror. Hela december månad är jag alltid uppbokad. Syster fyller, kusin fyller, min farbröder (som är tvillingar) fyller och mamma fyller. Sen jul på det så blir det ju perfekt eller vad säger ni?

Nu blir det sängen, den har längtats efter typ hela veckan.

Godnatt!

Kommentarer
Sara

Kul! Du får hälsa ;)

2008-12-07 @ 00:05:32
URL: http://santapola.blogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0