Mockasiner

Sitter här och myser med mina mockasiner. De är hur sköna som helst :) Passar också mig just nu, för jag är supertrött. Förstår inte varför jag envisas med mig själv att sitta kvar här. Skulle ju bara fixa hemsidan och bara logga in på bloggkoll..

Jobbet sliter verkligen på en, hoppas det inte kommer vara likadant när man jobbar riktigt sen? Man slipper som sagt allt plugga då iaf. Men nu känner jag mig otroligt stressad. Stressad över att hinna med uppgifterna som jag bara skjuter på hela tiden. Måste hålla igång träningen, men kommer antagligen inte bli nåt mer innan jul.. Sen känner jag press från andra som tjatar som körkortet, blir inte bättre för det!!

Nu ska jag gå och borsta tänderna och sen blir det sängen!

Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0