ny banner

Tog tag i saken och gjorde en ny banner, tyckte den andra var lite för somrig. Vad tycks?
Jag är dock lite osäker på vad jag ska göra med den lilla bilden till höger, hm..?

Har iallafall hunnit med allt på min lilla lista :) Har blivit en del körning denna helg också, tre dagar i rad. Brabra!
Ska slå in mammas present sen gå ner och fixa nåt käk. Gillar inte min kropp just nu, har mått lite illa hela dagen, så då blir det att man inte kan äta som man ska =/ Aja, det fixar sig.

puss!


Kommentarer
mattias

den ser bra ut :P alltså bannern :P

kanske skulle kunna ta en liknande bild o ha på sidan lr nått så det känns sammanhängande :P

2008-12-23 @ 12:20:17

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0