Sabina


Idag blev det skogspromenad med hundarna, sen hem och duscha för att åka ner till Sabina en stund! Vi bytte julklappar och jag fick en fint hjärta med en skyddsängel som man kan ha på väggen. Tack Gullet :) 

Imorgon blir det att ta en promenix till gymmet och biffa riktigt mycket. Tänkte köra en sväng bland maskinerna, simma en tur och  till sist sola, för kom på att mitt solkort går ut på onsdag. Sen blir det en tur förbi Lilla Spa på vägen hem, för jag måste ändra datum på ett av presentkorten jag fick i julklapp. Stog nämligen -08 och inte -09 på det.

Snart blir det sängen och kanske en film? Fixade ner Chaos Theory igår, efter tips om att den ska vara bra. Bra musik är det iaf :)


Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0