What i've become

Imorgon (eller idag?) är det nyår. Kommer spenderas hemma med god mat och trevligt sällskap :) Men hade mycket gärna varit ute och partat lite. Är på tiden, trots förra festens händelse. Men man kan inte få allt.

Med tanke på att vi snart går in i ett nytt år tänkte jag skriva ner lite "nyårslöften". Vill inte kalla det löften egentligen, utan saker jag vill och behöver göra.

1. Träna mer!
- Äta mindre söta och feta saker!
2. Fota mer!
3. Fokusera mer på skolarbetena.
4. Skaffa extrajobb, senast till sommaren.
5. Ta körkort!
6. Göra 2009 väldigt mycket bättre än 2008, alldelles för mycket gick fel!

Det var väl de viktigaste, tror jag.

Gott Nytt År!


EDIT:
Glömde ju en viktig punkt - jag ska ju självklart se till att ta mitt körkort innan nästa sommar!

Kommentarer
klara

hm, vet inte! men det har funnits liknande på tex urban outfitters i sthlm :)

2008-12-31 @ 10:12:46
URL: http://klarastiger.blogg.se/
H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: varsegod :D <33

2008-12-31 @ 11:51:58
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0