does dreams come true?

Undra om drömmar visar något vi önskar? För nattens dröm handlade om något som jag vill ha, fast jag på samma gång är väldigt osäker på hela grejen.

Som vanligt med de flesta drömmar, så var även den här drömmen lite konstig. Något från mitt numera förflutna var "i vägen", så det var på ett sätt lite svårt att uppfatta vad drömmen ville säga. Kanske vill den tala om något för mig eller så jävlas den bara. Hmm..

Det var iallafall ingen mardröm, så jag ska väl inte klaga. Förutom att man drömmer när man sover dåligt, så helt bra var det väl inte.

Kommentarer
O

Det är den läraren eller hur ? ;)

2008-11-12 @ 16:56:14
URL: http://hiddenworld.blogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0