It hurts

Tänkte vara duktig och påbörja psykologin och kanske skriva klart den om jag hinner, men det går inte fort fram. Mina axlar värker för att jag dels sitter här (arbetsskadad efter tre år på John Bauer?) och av andra saker också. Idag när jag och mamma hade handlat så tog jag ena kassen. Utanför affären står vi och pratar med min moster och jag får ont i axlarna på en gång. Likadant förra veckan så skulle jag sminka Erika och då satt vi mitt emot varandra och det vart väl lite fel för mig för fick ont då med. Måste komma igång och träna mer.
Att stå en hel dag och jobba på lindex är inte heller bra för min kropp. Sjukpensionär innan jag har börjat min karriär? peppar peppar ^^

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0