och så finns det dom som har, flera hundra dagar kvar..

Blev visst en massa babbel här på kvällskvisten. Men är inte så trött och är (nästan) ledig imorgon.
Jag ska sitta på körskolan i tre timmar, 13-16, och lyssna på någon som pratar om alkohol och droger för det är en av två riskutbildningar man måste gå för att ta körkort, den andra är halkan. Så medan jag är där ska mamma och syrran till tuna park och äta på wok kitchen och shoppa loss, visst är det rättvist? Men jag bryr mig inte mycket. Jag vill fan ta det där jävla kortet någon gång!

Blev klar med psykologin idag, skönt att vara av med en grej. Har också fotat lite till min uppgift. Så det är bara två saker kvar. Snart är det slut. Snart. 50 dagar för att vara exakt!! :D :D

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0