3000

Till slut fick jag lösenordet och nu är mattebok och biologiböcker beställda. Tycker det ska bli kul att börja plugga, natur och teknikämnen är mina favoriter :) Men det verkar som inte många håller med, så fort jag säger vad jag ska plugga kollar de snett och tror jag är knäpp eller nåt. Men så länge jag verkligen tycker det är kul och har valt det själv, så spelar inte det någon roll! :)

Imorgon ska mamma och pappa in på Gekås nere i Ullared, så jag hoppar de köper bl.a. en grafräknare till mig, annars måste jag lägga ut typ 1000 spän på en ny här hemma. Kom på förra veckan att jag kommer behöva en och mer eller mindre alla begagnade var redan sålda..

Jag brukar inte sitta med saker in i det sista, men jag har nog inte hunnit med, sommaren har gått så himla fort, så jag har bara tänkt att "i höst börjar jag" men nu är vi där.

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0