Året var 2006

Jag var nästan 16 år och skulle börja på gymnasiet. Tänk att det är på dagen tre år sedan.
Jag minns den dagen så himla väl, vilka jag satt med och vilka intryck jag fick. Jag var inte alls nervös för att börja i en ny stad, på en ny skola i en ny klass, utan att känna någon. Jag kände det som en ny start på mitt liv och en chans att få visa vem jag egentligen är. I min klass på grundskolan var jag i början ganska blyg och det höll liksom i sig. Men på gymnasiet kunde jag glömma den blyga personen och visa att jag också kunde höras.
Att jag skulle vara själv från den lilla staden Arboga i den stora staden Västerås var ju fel. Redan första dagen i skolan så började jag och Sabina prata med varandra och vi hade tur som hamnade i samma klass, för idag är vi bästa vänner! :)

På kvällen denna fredag den 18 augusti var jag, Issa, Sofia och Ullis i köping på beach rock och det var riktgit kul. Bra band som Fakie (de var väl inte lika kända då), Holiday Factory, Napoleon och Fattaru!
Senare på kvällen när vi kom tillbaka till arboga så träffade vi lite folk och jag lärde känna en kille som kallas Olle och vi har kontakt fortfarande och det är en jättesnäll kille, så den dagen är värd att minnas på många sätt!


Fattaru


Såhär såg jag ut den 18 augusti 2006


Jag och bästis hänger inne på Coop

Kommentarer
Sabina

Coop is the shit! ;) Förlåt för jag vart så dålig att läsa din blogg. Kram Bästis ^^

2009-08-24 @ 20:24:16
URL: http://erlandssonsabina.blogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0