God Förmiddag

Vad skönt det är att vara ledig :) Vaknade vid halv nio och det första jag tänkte på var att det var längesen jag tittade in på IKEA, så jag startade datorn och la mig i sängen igen och kollade igenom lite grejer. Hittade en jättefin byrå och ett bestickset. Inte för att en egen lägenhet är nära, men man kan ju alltid drömma lite och förbereda sig. Besticken kan man lika gärna köpa nu som när man väl ska flytta, blir lite "billigare" när man väl ska flytta, så slipper man köpa allt på samma gång. Byrå och sådana möbler får man ta sen, eftersom man inte alls vet hur det kommer se ut.
Jag längtar så himla mycket efter att ha något eget och få inreda allt helt själv. Jag vet nog precis hur jag vill ha det!

Kommer nog tjata en hel del om lägenhet innan det väl blir dags.
Tihi.

Nu ska jag ta hundarna på en liten promenad sen blir det städning och fix för fullt här, badrummet är inte så roligt.

Trevlig Söndag!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0