Livet som student börjar forma sig

Go Morron'
som vi säger här i Arboga

Vaknade för ungefär en timme sen och då öppnade jag datorn och loggade in på studentforum och kollade runt lite där. Det är så mycket man ska ha koll på, förutom att man ska lära sig massor i kurserna man ska läsa.
Igår fick vi träffa vår mattelärare, som själv hade läst basåret och hon sa att det inte var hennes mest sociala år. Tack för den!
Nej, men jag har ju ändå inte så stor umgängeskrets att vara social mot, så det blir väl de i klassen, som man har övningar tillsammans med och sen kanske de andra tjejerna från Arboga som man kanske åker tåg med ibland, som man kommer träffa mest.
Jag får iallafall hoppas att jag får det lite enklare att läsa Matte C eftersom jag har läst den tidigare, även fast de hela tiden säger att det är stor skillnad från gymnasiematten.

Känner att det kommer bli mycket Universitetssnack i bloggen, kanske mest nu i början?

Kommentarer
Anonym

Jag är asnervös för själva "kursstarterna" på måndag. Vet inte alls hur man antecknar och sånt skit ^^ Kram<3

2009-08-28 @ 10:57:20

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0