Pages

Nydyschad, påklädd (jeans för typ första gången på hela sommaren !!) och sminkad med lite mascara. Man känner sig mycket piggare när man har snygga kläder och lite smink på sig. Annars går jag hemma med mjukisar, osminkad och håret ofixat, då blir man ganska seg..

Snart ska jag cykla ner till körskolan, där det ska pluggas teori. Hoppas verkligen det börjar sätta sig, har traglat med de där repetitionerna så himla länge att jag borde få godkänt nu! Det är ju bara mig det hänger på, så det gäller att vara där ganska ofta, för jag tycker inte det ger nåt att läsa längre. Det är formuleringen av frågorna som krånglar till det mest =P

aja, ska kila!


Kommentarer
Malin

sv: jo jag fick också hem reklambladet :-) men det ska ju öppna på marieberg typ och då måste man nästan ha en bil.. jag äger ingen så :D haha

2009-08-17 @ 20:29:00
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0