Sometimes goodbye is a second chance

Var jättekul att träffa tjejerna igen, även om två saknades. Det blev mest prat om högskolan och vi botaniserade runt bland kollegieblock medmera inne på åhléns och akademibokhandeln, måste ju vara förberedda hihi. När vi inte var där satt vi på Waynes och fikade i över en timme, riktigt skönt i det fina vädret.

Imorgon kanske jag ska ta  en långpromenad i det fina vädret eller om jag känner mig helt frisk kanske jag åker till gymmet. Efter det ska jag baka brownies, så måste ner till Coop och handla lite och bara det blir lite av ett träningspass. Sträckan fram och tillbaka till stan är en halvmil att cykla, så jag är nog lite hurtig ändå.



Maybe that's the way I should go,
Straight into the mouth of the unknown.

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0