December - en hektisk månad på många vis

Märks det att man har varit inaktiv vid datorn är man har närmare 50 olästa inlägg på bloglovin?
Jaja, nu har jag läst igenom de flesta.

December tog en drastisk vändning, vädret gick från +10'C till -10'C och tillbaka till +10'C. Och jag fick massa tider på Lindex :) 4 dagar denna vecka, vilket betyder att jag jobbar hela helgen. Men pengarna kommer sitta fint på kontot i januari, ligger lite back nu när man har shoppat massa julklappar. På tal om det så var jag, Issa och Jocke på Marieberg idag och jag är nu även klar med julklapparna till Issa och hälften till mamma! Slipper man tänka på det. Nu är det plugg och jobb som gäller. Det där jävla körkortet skjuts upp ytterliggare =/ Blir knappast lättare i vår, kommer ju antagligen läsa tre ämnen samtidigt under senare delen av våren, Fysik B, Kemi B och Matte E. Jag kommer vara slutkörd i maj.

Men får ladda upp ordentligt med jullovet som jag får om mindre än tre veckor :)
Men innan dess två tentor. Och som sagt jobb imorgon, så dags att stänga ner här nu!!

Calle till final! :D

Kommentarer
Malin

sv: tack :D ja ån är populär tror jag, haha. Dock är väl den populäraste platsen borta vid kyrkogården, alltså den delen av ån :-)

2009-12-05 @ 09:03:10
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0