och så finns dom som har flera 100 dagar kvar!

Igår var det äntligen dags för 100- dagarsfesten :)

I skolan var vi ganska peppade och på historian satt vi och lyssnade på massa disney- låtar och kom på att vi skulle ordna en disney- kväll. Man blir aldrig för gammal för lejonkungen! :)

Anyway, när vi skulle gå till tåget så säger sabina att hon har ångrat sig och vill hänga med ikväll. Hon hade tur och fick köpa den sista biljetten.
När vi kom hem hjälpte jag henne att välja kläder, sen åkte jag hem och fixade mig. Sen åkte vi iväg till eskilstuna vid åtta, för att förfesta lite hos en entreprenör. Vid tio åkte vi ner på stan, där vi mötte upp Anna och Nattis. Efter många om och men så kom vi till slut in och vi dansade hela natten lång. Varmt var det, men inte så konstigt om alla eskilstunas treor var där.

Idag har jag inte gjort så mycket, strykt lite kläder för att återgälda pappa lite från igår.

Nu blir det käk!


Kommentarer
m

trevligt att ni hade det kul igår :P

men måste fråga, hur mår huvudet? ^^

2009-02-27 @ 22:15:59

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0