CSI here I come

Åh, vad jag blev pepp på att börja plugga redan i sommar. Kolla bara här och här! :)
Har länge vart intresserad av att bli kriminaltekniker och detta skulle vara en bra början :)

Nu är det så mycket jag vill göra att jag måste bestämma vilket jag ska göra först.
Det är naturbasår i örebro, fotokurs i svalöv, "inredningsarkitekt"- kurs och nu detta :) Så det är inget problem vad jag ska göra efter studenten iallafall.
Det svåra blir nog att hitta sommarjobb. Men det löser sig alltid!

Nu är jag glaaad :)

Kommentarer
M

hehe låter mixat :D men du klarar det :D

den där fotokursen lockar även mig :P tyvärr är det ju jävligt långt till svalöv :S

2009-01-23 @ 00:24:03

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0