Movies

Helgen har flugit förbi lika fort som vanligt. Nästan all tid har spenderats nere på bion (känns det som).
Men filmen jag såg var spännande, och nu kommer det bli bio för mig varje helg en månad framöver. för er som är från Arboga så visar vi Allt Flyter nästa helg. Helgen efter det Yes Man och ytterligare en helg framåt visar vi Benjamin Buttons Otroliga Liv och jag jobbar även under denna film, så kom in och se den :)

Nu ska jag sova. Imorgon ska jag plugga och träna. Och om vädret ändrar sig så att det blir sol istället för snö så blir det en liten fotorunda.

Kommentarer
Amanda

Sv: Tack så mycket! Vi har fyra typ panda-lamm och de är så mysiga. Det är stjärtfjärdrar från en tupp faktiskt :)

2009-01-19 @ 14:45:42
URL: http://iomia.blogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0