Kom ihåg mig

Varför sitter jag fortfarande kvar här? Jag har gjort iordning matlådan till imorgon, läst igenom alla inlägg på bloglovin och allt annat såntdär. Ingen rolig inne på msn heller. Men som vanligt sitter jag kvar här iallafall. Finns en sak som håller mig kvar. Börjar på S och slutar på POTIFY!
Skön vecka förövrigt, bara två jobbdagar kvar, vilket betyder ledig i helgen :) Ska även ner och klippa mig imorgon bitti, så då blir man lite fräsch i håret :)

Dock är värmen är inte sådär behagligt skön längre, det är så kvavt att man inte orkar göra nånting, man kan ju knappt sova.. Men jag är nog inte ensam om att tycka det.

Nej, nu måste jag sova!!

Kommentarer
Malin

haha, nej det går fan inte att sova, man blir tokig!

2009-07-02 @ 08:32:44
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0