090606 = STUDENTEN



FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN :)

Blev en lång men rolig dag igår. Fix hos Sabina vid halv åtta. Tåget till Eskilstuna halv tio. Möta upp klassisarna och gå till skolan. Skriva i mössorna och skrika För vi ska ta studenten i fyra timmar innan det äntligen var dags att springa ut.  God mat och fina danser av lärarna däremellan, HAHA HAHA!!
Vi hade nedräkning precis innan utspringningen och när det bara var 10 sekunder kvar så började hjärtat slå lite snabbare. Väl därute skulle vi sjunga "Sjung om studentens lyckliga dar" vilket ingen i vår klass kunde ^^
Vi träffade familjerna sen tog vi farväl av varandra och jag åkte hem i en fin Biuck :)

Kan inte riktigt fatta att det redan är över. Tre års gymnasietid har gått så himla fort.
Nu är vi påväg in i vuxenlivet på riktigt.

Bästa var Jockes hälsning i min mössa
- en spelkod följt av kommentaren "nu när du är påväg ut i vuxenlivet kan du behöva ett extra liv".
Notera att Jocke är en stor spelnörd!

TACK ALLA SOM JAG HAR FÅTT UPPLEVA GYMNASIET OCH STUDENTEN MED!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0