Den blomstertid nu kommer.

Igår var det avslutning på vår skola. Jag vart inte förvånad över att lärarna klädde ut sig och körde en liten dans. På julavslutningen i ettan (fast då i västerås) så dansade de manliga lärarna i baddräkt och kvinnorna i fula "discokläder". Nästan likadant var det här, fast bara med "discokläderna".
Micke, vår medielärare som var konfrencier var lika rolig som vanligt. En riktig teaterapa/clown det där haha :)


Bilden ovan är min klasskompis Karl som håller tal. Han pratade om hur det var att vara student och lite sånt. Jättefint var det och jag var nära tårar =P

Efteråt så fick vi glass och kollade på vår lilla film vi ska visa på lördag. Ska bli kul att se lärarnas miner :)
Efter det vart det kinamat och stan med tjejerna :)

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0