Det är över nu

Igår tog hela västmanland och andra delar av sverige studenten. Jag jobbade dock, så kunde varken se arboga eller min gamla klass i västerås ta studenten. Det hade varit roligt, för studenten var verkligen en rolig dag. Hade ingen ork heller att festa på kvällen. Kanske om jag hade haft nån att dra med till källarn, men jag hade nog inte orkat vara kvar så länge. Jag är så sjukt trött på fredagskvällar, spec när jag har jobbat. (Vilket har blivit många fredagar nu). Men inte mig emot, pengarna sitter fint på kontot sen :)

Nu ska jag väl ta tag i dagen och städa lite och duscha och sådär.
Ikväll blir det Ögir med mami, vi ska se Miss Li!

See ya!


Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0