Börjar känna mig gammal..

Nyss var jag barnvakt åt mina kusiner. En av de är snart 11 och hon har redan facebook! Jag tycker det är helt sjukt. Det är inte gjort för småbarn + att det är på engelska.
Men det är ju tydligen så världen ser ut idag, även för barn.
Jag är ju van med att ha en datorn till hands hela tiden, men att 10- åringar ska sitta där har jag fortfarande svårt att förstå, eftersom jag själv knappt hade dator i den åldern. Det är det jag tycker är lite "sjukt". Varför ska de bli vuxna och så tekniska och moderna så tidigt? Var barn för guds skull!

Sen en annan sak jag vill klaga på. Varför måste man uppgradera till ett MSN som suger? Jag tycker inte alls om det, men jag får väl vänja mig..

På det här har jag haft min värsta mensvärk idag, kunde knappt sitta för att min rygg & mage värkte så..
Just Shoot Me!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0