Hola Amigos

Gick upp vid halv tio idag och då vart det frukost med HELA familjen, inte ofta det händer. Men mysigt är det och trevligt att slippa äta själv för en gångs skull.

Sen vart det dusch och plugg. Så nu har jag nog pluggat färdigt för denna helg.
Hade tänkt att dra till gymmet, men kom på att det var stängt igår så det är nog ganska fullt där idag.
Kanske tar en promenad senare.

Jag ska nog fortsätta rensa lite i min garderob. Eller snarare städa upp lite. Bara kastar in kläderna känns det som. Har iallafall hängt undan alla sommarklänningar ute i garderoben i min hall, så slipper de ta en massa plats bland mina "höstkläder".
Var lite komiskt, för de hängde ungefär i mitten så de var det första jag såg när jag öppnade garderoben och sommarkläder är ju ganska färggranna. Nu när jag hängde undan dom vart färgskalan mycket mörkare och inte lika varierad. Svart, grått och lila i princip. Men det är mysigt :)
(men på ett sätt är det bra om det är trångt i garderoben för då kanske man inser att man inte ska köpa lika mycket kläder. Det har blivit en del för mig, så nu måste jag verkligen skärpa mig och bara lägga pengar på julklappar.)

Hasta la vista!

Kommentarer
Malin

sv: haha jaa eller hur!

2009-11-08 @ 15:53:12
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0