Runaway

Nyss hemkommen från Vasahallen där jag än en gång har fotat handboll :) Det är ganska kul sport att titta på, spec när man känner igen de som spelar.
Hon som kontaktade mig om detta uppdrag kom med en bra idé och det skulle vara kul att få utveckla den. Men nu finns verkligen inte tiden.
Så det skulle vara kul att ägna sig ett helt år åt att utvecklas inom fotograferingen och allt runt omkring. För det vore kul om man kommer så pass långt i utveckligen att man kan börja sälja foton och åka på mer fotouppdrag. Ha det som ett litet deltidsjobb, för på heltid vill jag inte jobba med det, jag vet själv att jag inte har den "talangen".

Nu ska jag pilla lite mer på julklappen till mamma och pappa :)

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0