Afterlife

I torsdags under tentan tyckte jag att jag var smart som skrev ner mina svar på mitt frågepapper, så jag kunde ta med mig det hem och jämföra när lösningsförslagen kom upp på blackboard. (Eftersom de kommer upp innan tentaresultaten). Men jag missade de två sista uppgifterna, så typsikt mig! Det var ju de jag var mest osäker på. Men tror iallafall att jag har gjort rätt på näst sista uppgiften, härligt! Då är det "bara" sista uppgiften som gick åt skogen. Kämpade med de i typ en halvtimme iallafall.

Om 20 min ska jag åka ner till bion och jobba lite. Ska även titta lite i maskinrummet, nu när vi kör digitalt! Så det ska bli kul sen när vi kan få premiärer och 3D- filmer :) 

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0