Busy

Jag som skulle vara så duktig igår och plugga lite, men nej. Jag kom hem, åt, kolla på tv, sov lite, satt här (med en massa mail och grejs som skulle fixas) och så höll det på. Så idag måste jag göra klart matten och titta på biologin. Men idag måste jag städa hela övervåningen också (har inte gjort det på typ två veckor och det blir inte så trevligt inne på toaletten, även om den bara används av mig numera.)
Sen ikväll ska jag till Sabina och fixa hennes hår för hon ska iväg och dansa.
Efter det blir det Idol, sen sängen?

Imorgon vankas det fyra timmars jobb på Lindex och på kvällen ska jag ha lite kalas. Det är hela min lördag det.

Sen är det söndag och sen är det ny vecka igen. Man hinner ju knappt ta igen sig på helgerna, det går alltid så himla fort!

Nej, nu ska jag fixa håret och äta frukost innan jag ska iväg till skolan.

Nu börjar minusgraderna komma..

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0