Inte direkt 'fiffigt Elin'

Ja, veckorna går verkligen fort. Tyckte det nyss det var augusti.
Men nu har jag äntligen fått helg för denna vecka och jag har verkligen sett fram emot den, dock inte allt plugg. Men på lördag blir det party för min del, var ett tag sen. Ska bli riktigt kul att träffa gammalt folk och dansa all night long.
Lite "komiskt" att det är just denna helg fast för ett år sedan som jag senast festade "på riktigt". Den helgen vill jag ju egentligen helst glömma, den var inte trevlig för fem öre. Men det känns som nåt slags tecken att det blir exakt samma helg och den här gången ska det gå mycket bättre!!

Imorgon blir det förhoppningsvis mys och Idol! Michael Jackson- tema ju!
Med tanke på rubriken så gjorde jag en liten klantig grej idag. Vi hade labb på biologin och skulle kolla på växter i mikroskop och då skulle vi göra egna "prover". Så jag skulle dela upp ett blad i småbitar och tar i lite med den slöa skalpellen (trycker med pekfingret ovanpå) och känner att det trycker  in i fingret lite, men jag tänker inte mer på det. När jag är klar ser jag att skalpellen har skärt in hyfsat djupt i mitt finger och jag börjar självklart blöda. Typiskt mig!

Nu blir det sängen!

Kommentarer
Malin

sv: aa känns som jag måste ha en sån :)

2009-10-15 @ 23:16:40
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/
Malin

sv: tack:)

2009-10-16 @ 05:51:21
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0