It's all grey

Har gjort klart dagens matteövningar, så nu väntar lite biologi. Kommer med största sannolikhet somna, eftersom jag ska läsa 30 sidor om nedbrytarna och marken -_- sen ska jag svara på typ 100 instuderingsfrågor. Men bra med frågor så man vet vad som har fastnat. Håller också på att skriva ut gårdagens föreläsning (en power- point) som är lite enklare att läsa än boken.

När pappa kommer hem blir det käk, tjockkorv och mos :) Sen ska jag på make up rådgivning hos en Mary Kay- konsult :)

Kommer nog hem runt åtta, nio nån gång och då ska jag försöka lägga mig ganska tidigt. Har varit sjukt trött både måndag & tisdag.

Nu är utskriften klar, see ya!


Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0