Nu känns det tungt



Ja, att vädret ser ut så här hela veckorna gör det inte lättare.
Känner att skolan börjar tära på min "kropp & själ". Är ständigt trött, men kommer inte i säng så tidigt så får skylla mig själv. Men sen känner jag mig stressad, eftersom det är ganska högt tempo och att ha 3 veckors mellanrum mellan två mattetentor är inte okej! Det som tar mest stryk tror jag är min mage som inte fungerar som den ska (ska inte gå in på detaljer) och det tynger ner resten av kroppen och även psyket.  

Jag har fullt upp hela tiden och det är inte bara plugg utan massa annat. Hundarna, bion, fotouppdrag, träna, jobba. Känns som att jag kanske tar på mig mer än vad jag klarar av.

Det jobbiga är ju att jag aldrig får "ordentligt" med ledig tid. Skulle verkligen behöva en vecka utan att ens behöva tänka på att plugga eller några andra måsten.

Men de sa första dagen att basåret är väldigt tufft och det hade jag förstått, inte bara såhär tufft!


Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0