Rock me like a hurricane

Har blivit väldigt lite bloggande den här veckan. Men har varken haft tid eller ork. Har nästan bara pluggat, händer inte så mycket annat i mitt liv.

Men helgen erbjuder lite mer än bara plugg :)
Vid halv tre ska jag trampa iväg mot Vasahallen och fota handboll, sen blir det hem och käka och fixa iordning sig för på kvällen blir det källarn, där DREGEN är DJ! Kan det bli annat än bra?

Imorgon blir det plugg/städ/slappardag. Passar bra dagen efter. 

Nu ska jag klä på mig, fixa håret och läsa lite i biologiboken.

Hörs senare, annars "ses vi i dimman" som man tydligen säger.

Kommentarer
sofiabergdén .

Fin blogg :D



kram

2009-11-01 @ 22:50:27
URL: http://bergden.blogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0