Shape up

Usch, är klockan redan tio? Har lite lätt söndagsångest, men borde inte ha det. För idag har jag iallafall fått lite matte och biologi gjord. Men jag har vart hemma fyra dagar i streck och det har varit jätteskönt, så det är väl därför jag har lite "söndagsångest", har blivit lite hemmatam. 
Men jag har lite sovmorgon imorgon, börjar inte förrän 10.15.
Men jag börjar få lite bättre "självkänsla" när det gäller skolan, efter som jag har fått VG på båda mina första tentor, så det betyder ju att jag hänger med rätt bra. På matten är det väl inte så konstigt eftersom jag har läst den kursen tidigare, även om det inte var lika ingående på alla lösningmetoder.

Det känns i min nacke att jag har varit still största delen av dagen, så nästa vecka blir det skärpning. Känner att min förkylning som var på gång är på väg bort, så det blir nog gymmet på tisdag.

Ska nog gå och lägga mig snart, så har jag vart duktig en kväll den här veckan ^^

Godnatt!

Kommentarer
Johanna

Söt blogg :)

2009-10-12 @ 12:01:12
URL: http://kindofjohanna.blogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0