Äntligen Fredag

Idag är jag helt mör i kroppen. Anledningen till det är att min klass var ute på exkursion igår. Flera mils vandring (kändes det som) och studerande av ekosystem, woho! Roligaste jag har gjort!
flaggar med ironiskylten

När det var dags för att gå tillbaka valde jag och en tjej att gå direkt till stan, eftersom alla sa att det var lätt att hitta. Lättare sagt än gjort, spec för två tjejer som inte är från Örebro. Men efter en och en halvtimme och många frågor om rätt väg kom vi fram till stan. Fyfan vad trött jag var i fötterna då.
Riktigt nice att åka hem, käka kebabtallrik, sitta i fotbad och somna kl. 21!

Nu är jag ganska seg i kroppen, hade föreläsning mellan 10.15- 12 och nu vill jag bara gå och sova, men borde plugga matte, tenta på tisdag!

Ikväll ska jag träffa bästis, kolla på Idol/nån film och prata. Känns som om vi har lite att ta igen!

Puss på att lön och studiebidrag kommer idag :)


Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0