I had the time of my life

Idag gjorde jag min första tenta på högskolan, vuxenpoäng!
Kändes dock som att jag hade läst alla 150 sidor (2 gånger) lite i onödan. Tentan var på 32 poäng, uppdelade på 8 st frågor. Jag är ganska säker på att jag blir godkänd.

Efteråt blev det shopping, köpte nästan bara det jag planerat. Det enda som inte var planerat var Winnerbäcks nya album!! Trodde inte det skulle komma förräns på måndag. Så nu sitter jag och lyssnar på honom :)

Kvällen spenderades i soffan framför Idol, Skavlan (där Winnerbäck spelade sin nya singel) och sedan Dirty Dancing. Kan man annat än bli kär i den filmen? Har nog ett dolt intresse för dans och Patrick Swayze var ju grymt sexig i den filmen. Mmm, bra musik med.

Denna helg ska jag nog inte plugga en sekund, bara vara ledig. Kanske hinna umgås med lite folk ;) Ska försöka fota lite, inte bara växter denna gång. Framförallt fota och visa vad jag köpte idag :)

Nu blir det sängen!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0