Sábado

God Morgon!
Vaknade vid åtta, halv nio och var jättepigg, vilket på ett sätt var ganska skönt, för då kanske man kan sova lite tidigare ikväll osv. så att man kommer upp på måndag igen.
Men jag låg iaf kvar i sängen fram till kl. 10, så himla skönt att bara ligga och dra sig.
Det var jag värd^^

Vad händer idag då?
Mamma och Issa är på Tuna Park och pappa skulle väl ner på stan en vända så det blir tomt hus här, NICE! Hade tänkt läsa lite biologi, eftersom det inte blev något sånt igår när mormor var här :)

Förresten tycker jag att förändringarna på blogg.se inte alls var något bra! Man ser bara "händelserna" sedan senaste inloggningen men de nya kommentarerna visas inte där, utan man måste gå in på Arkiv/Kommentarer. Dåligt!!

Kommentarer
Malin

sv: ja jag är skit sugen :) eller den från lanza, dom verkar fungera likadant ;)

2009-09-06 @ 10:21:45
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/
Malin

sv: ja okej, tack för tipset iaf :D nu måste jag ju prova! haha

2009-09-06 @ 21:36:04
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0