I gotta feeling

Ännu en dag med huvudvärk och yrsel. Men tror jag vet vad det kan bero på. Har oftast haft det på torsdagar, då jag börjar sent. Så jag tror att jag inte ska sova för länge på morgonen. Haha, lite typiskt.
Jag vaknade vid åtta imorse och var egentligen ganska pigg. Men eftersom det är helg och jag inte har sovit så mycket i veckan så låg jag kvar och lyckades somna om. Vaknade igen kl 10 och då var ja inte lika pigg ^^
Så imorgon ska jag antingen ställa klockan eller hoppas att jag vaknar av mig själv vid åtta och då ska jag gå upp!

Har pluggat lite fysik nu på förmiddagen, har min första tenta i b- kursen på måndag. Känns väl sådär. Har skrivit ut några gamla tentor, får hoppas de är lite tydligare än uppgifterna i boken.

Jag är så himla sugen att titta på Déja vù, var ett tag jag såg den och har för mig den var rätt bra :) 
Får bli till kvällen isf!

Back to physics!

Kommentarer
Adam

Med tanke på filmtiteln kanske du bara inbillar dig att du har sett den förut? =)

2010-04-24 @ 22:56:34

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0