Början på ett riktigt studentliv!

Sista jobbdagen i fredags, firades med kladdkaka och utgång på kvällen :) Igår packade jag det sista, tog det lugnt med mamma och pappa, imorse lämnade vi arboga vid åttatiden och efter en hel dags uppackande så sitter jag här, i mitt första egna boende, i Linköping :D Känns skitbra och 20 kvm är större än vad man kan tänka sig, precis lagom till det den ska användas till, sova och plugga, kanske några förfester ;)

Imorgon ska jag och Jennifer reka lite, iallafall vägen till folkets park och universitetet, kan vara bra!
På tisdag börjar allvaret, längtar till festligheterna som kommer med. München Hoben där Markus Krunegård ska spela och Kalasmottagningen där Teddybears spelar :D

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0