Det närmar sig

Snart är det bara en månad kvar tills jag fyller 20 :)
Eftersom jag inte bor hemma längre, så tänkte jag visa lite vad jag önskar mig!


Spikmatta (storlek S lr M)
Hjälper skitbra när man har ont i ryggen, vilket jag har ganska ofta numera =/

Cacharel Amor Amor Sunshine
Min favoritparfym :)


Alias
Jätteroligt spel till förfesten!



Pandora- berlocker

Snart börjar det bli på tiden att jag skaffar ny mobil, men kan ju inte bestämma mig vad jag vill ha =P


Converse går att ha till allt :)

Skinnjacka från Lindex
Den första skinnjackan som jag passar i,
men har inte riktigt råd att lägga pengar på det, trots ett bra pris

Presentkort på Lindex


Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0