Inside


Lite av det jag köpte igår:
Smyckesskrin, Indiska
Trådlös ljudöverföring, Teknikmagasinet (jättesmidigt om man vill ha högtalarna i bokhyllan och du vill sitta i sängen och lyssna :)
Kökshanddukar med cupcakes, IKEA
Hurts (som ska användas som förvaring på toaletten, där det ska gå i svart och orange. Lite komiskt att det sitter några orange-färgade kakelplattor på väggarna), IKEA
Kontorsstol, IKEA
Skoförvaring, IKEA
Ljuslyktor, Lagerhaus
Matförvaring, IKEA

Ni kan väl aldrig gissa vilken färg resten av rummet ska gå i? Haha ;)

Kommentarer
Malin S.

Japp, jag har kokvrå med spis, mikro, kyl, frys och diskho. Jag tar fullt lån, men jag brukar få lite över varje månad. Men om du har jobbat så är det ju smart att inte ta fullt lån den här terminen :)

2010-08-08 @ 15:17:37
URL: http://relativt.blogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0