We Weren't Born To Follow

Godmorgon!
Idag känns det som måndag, bara för att jag inte har vart i skolan på hela veckan. Skönt att det är torsdag!
Jag sov inte alls bra inatt, ångest inför tentorna. Sen vid fem tändes min adventsljusstake, då jag har råkat komma åt några pinnar på timern, lyckat!
Sen kommer en plogbil och väcker mig, men bra att de plogar iaf :)

Idag blir det en mattelektion, sen hem och försöka själv!
Imorgon har vi inget schemalagt, ganska skönt så man kan plugga på egen hand, kanske man kommer någonstans, har BARA 6 kapitel kvar att läsa i kemiboken. Så har ju kommit halvvägs iallafall!
Sen ska jag ner på stan och hämta mina linser och köpa något gott & svagt (!) vin inför lördag!


Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0