Lördag

Ska snart åka med min syster och handla hårfärg, sen släpper de av mig vid Vasahallen, där jag ska fota handboll. Är säkert femte matchen jag fotar och det är kul, dels att fota en sport men även att kolla på själva matchen litegrann, fast då genom okularet.

Förmiddagen har jag ägnat åt att "laga" min säng. Den knakar så fort man vänder på sig och det beror på att de ben jag har är av trä och inte sitter så bra. När jag lyfte på sängen så ramla ena benet bort! Så fick skruva dit det och passade på att vända på sängen så att inte bara en sida blir nersjunken. Rensade även i de lådor jag har under sängen, så nu har jag kastat ännu mer skräp. Känns som jag skulle kunna rensa hur mycket som helst egentligen, bara att vara hård mot sig själv och inte spara på allt!

Nu ska vi åka, bye!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0