When I Need You

Blev inget jobb för mig idag, de hade sett fel på schemat tydligen. Men gjorde mig inte så mycket, eftersom jag fick jobba igår.
Så när jag kom hem var jag själv enda till kl 18, riktigt skönt, inte ens hundarna var hemma! Nog för att jag bara låg i soffan och kollade på Djungel- George ^^
När familjen kom hem käka vi tacos, kika på Melodifestivalen och sen Dante's Peak. Bra och spännande film!

Idag borde jag plugga, men söndagar verkar bli de enda dagarna jag inte behöver åka iväg till örebro för jobb eller föreläsning, så jag vill passa på att bara slappa. Så jag borde med andra ord plugga mer i veckorna!

Ska börja med en hundpromenad iallafall, så får vi se sen vad jag har lust med!


Usch, vad blek jag är!

Kommentarer
Malin

sv: tackar tackar :D

2010-02-07 @ 12:00:52
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/
Erika

Snyyyg bild!

2010-02-08 @ 20:58:02
URL: http://t

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0