And Love Said No

Nu är jag verkligen HELT slut i kroppen. Men fy vad skönt det var att träna och ta ut sig riktigt mycket. 
Nu har jag duschat och ska dra mig mot sängen, ska nämligen upp halv 6 och med tanke på hur dagen har varit så är det nog bra om jag lägger mig tidigt.
Haha, trodde aldrig skolan skulle sluta idag, har varit så trött och tillslut vart jag bara flummig - som typ resten av klassen. Man slipper ha tråkigt med dom iallafall, det är en sak som är säker :)

Innan föreläsningarna gick jag på stan en stund och hittade en jättefin glasvas på Indiska för 35 kr, ett riktigt kap! Kanske slänger in en bild senare.

Nu ska jag mysa i mitt duntäcke, godnatt!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0