Hur ska detta sluta?

Varför har jag blivit så himla paranoid?
Eller det kanske inte är så konstigt när det händer så mycket saker, som att min granne hade inbrott natten till igår och att jag nu sitter uppe mitt i natten och hör massa ljud ute på gatan? Blir ju inte bättre av att vi bor i ett hus som jag tycker spökar.
Varför har jag blivit så feg för?
Vuxen och förståndig kanske?

Tur att jag inte är själv hemma säger jag bara!

Nu har snart klockan återigen landat på 3, ska väl ta och släcka här.
(Men är inge trött, somnade på soffan vid kl. 20 och sov väl någon timme)


Kommentarer
Malin

sv: jaha, ja de va ju synd :/ men bara sa det så du vet iaf :-) nu när du skrivit kortare rubriker ser det inte konstigt ut iaf!

2010-01-09 @ 09:54:08
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0