Jag får liksom ingen ordning

På eftermiddagen var jag för femtioelfte gången inne på liu.se för att kolla på utbildningarna, eftersom de finns så många som är ganska lika varandra. Har även skickat ett mail till den ansvarga för programmet och frågat om jag är inne på rätt spår om jag vill bli forensiker. Har även läst och själv skrivit ett inlägg på forumet för att höra runt om bostäder. Finns många områden att välja på, så måste veta lite hur de är att bo på.

Hittade en hyresvärd med ganska nybyggda lägenheter och de var så himla fina, jag vill flytta NU! Men jag orkar nog inte plugga direkt efter sommaren. Vore perfekt om utbildningen hade börjat på våren, så jag fick några månader ledigt :)
Åh, nu har jag riktig beslutsångest.

                                             

Hela kvällen har jag ägnat åt att rensa lite i garderoben, hade verkligen mycket skräp därinne. Imorgon ska jag fortsätta rensa lite på mitt rum, för sen när plugget drar igång igen kommer jag inte orka med så mycket annat än just plugg och då är det ju trevligt om rummet är i ordning.

Nu ska jag nog slå på en film och lägga mig i sängen.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0